Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

KL I D  MODUŁ IV EMPATIA  MIĘDZYNARODOWEGO PROJEKTU EDUKACYJNEGO EMOCJA

KL I D  MODUŁ IV EMPATIA  MIĘDZYNARODOWEGO PROJEKTU EDUKACYJNEGO EMOCJA

Uczniowie klasy 1 d zrealizowali IV moduł projektu "Empatia”. Podczas realizacji projektu było wiele pozytywnych emocji i fajnej zabawy.

Wspólnie wyjaśniliśmy sobie pojęcie "empatii”. Dzieci próbowały nazywać swoje emocje, słuchając opowiadania "Pluszowy Tygrysek”. Rysowanie Emocjasza wyzwoliło w uczniach pozytywne przeżycia.

Dzieci miały podczas tego zadania mnóstwo radości, a najlepszym tego efektem są różne rysunki, które powstały w naszych grupach.

Koleją próbą rozpoznania emocji było odegranie scenek "Trzy magiczne słowa”. Dzieci świetnie poradziły sobie z tą kartą pracy, podali empatyczne propozycje pomocy i rozpoznania przedstawionych problemów.

Na koniec naszej przygody wykonaliśmy empatyczne okulary, które miały nam pomóc bardziej empatycznie patrzeć na innych wokół nas.

Projekt realizuje p. K. Kotwicka we współpracy z nauczycielem współorganizującym kształcenie p. A. Lech – Tkacz oraz uczniowie klasy 1d