Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

NIETYPOWA LEKCJA MATEMATYKI W KLASIE IVB I IV C

29 listopada uczniowie klas 4B i 4C pod opieką nauczyciela matematyki  Małgorzaty Markiewicz oraz  nauczyciela współorganizującego kształcenie w klasie 4 B p. Karoliny Rabikowskiej  wzięli udział w nietypowej lekcji matematyki podczas której zmierzyli się z matematycznymi zagadkami, łamigłówkami oraz zadaniami w ramach powtórzenia wiadomości z rozdziału: „ Systemy zapisywania liczb”.

Uczniowie zostali podzieleni na cztery grupy, każda z drużyn musiała odszukać zadania z którymi musiały się zmierzyć, a te ukryte były w różnych zakamarkach klasy. Zadania były różne, o różnym stopniu trudności, ale przy każdym  znajdowała się podpowiedź, która wskazywała miejsce ukrycia kolejnej zagadki. Aby skorzystać z podpowiedzi należało wykazać się umiejętnością odczytywania godzin na zegarze.

Za każdą dobrze rozwiązaną zagadkę, drużyna dostawała ułamek hasła. Kiedy uczniom udało się rozwiązać wszystkie zadania i ułożyć rozwiązanie, hasło wskazywało im miejsce, w którym została ukryta nagroda”. Dzieciom bardzo podobała się ta lekcja, były podekscytowane rozwiązywaniem zagadek i poszukiwaniem nagrody. Tego dnia dzieci doskonaliły swoje umiejętności matematyczne poprzez dobrą zabawę i gry w swoim towarzystwie.

 

Zajęcia odbyły się w ramach realizacji programu #LaboratoriaPrzyszłości