Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

„Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie…” – realizacja projektu edukacyjno-społecznego „Każdy inny – wszyscy równi”

W ramach projektu edukacyjno-społecznego „Każdy inny – wszyscy równi” uczniowie kl. 4b wzięli udział w zajęciach poświęconych osobom niewidomym.

Z zasłoniętymi oczami wykonywali zadania, m.in. układali puzzle, nawlekali koraliki, rozpoznawali przedmioty po dotyku, pisali swoje imiona na tablicy oraz pokonywali krótki odcinek z przeszkodami. Ćwiczenia te miały na celu uświadomić uczniom, jak ciężko funkcjonuje się na co dzień osobom z dysfunkcją wzroku.

Czasami nawet proste czynności sprawiają im ogromną trudność. Podczas zajęć uczniowie na własnej skórze przekonali się, jak to jest żyć, gdy otacza nas ciemność, jak ważna jest pomoc i życzliwość innych ludzi.

Wszyscy zgodnie przyznali, że było to dla nich trudne, ale i jednocześnie ciekawe doświadczenie.